I´m back...

typ...
 
Jag tänkte skriva några rader får se om det håller i sig, man borde ju skriva lite varje dag istället för var tredje månad eller nåt blir ju lixom så mycke att skriva då ju... eller inte, har väl inte hänt såå fasligt mycke i mitt liv..
 
Fortfarande jobblös tyvärr men jag jobbar på det, det är lika mycke jäkla snö(om inte mer) när man tittar ut som förra inlägget, kallt å jävligt längtar till sommaren som ni kanske förstår.
 
Bokat tjejresa har vi dock jippppiiiii! Barcelona here we come.. 10 brudar( 30+ tanter) hur ska d sluta haha grymt roligt ska d bli, hoppas på mycke sol och bad och shopping dom få dgr vi är där... toklängtar! Sen ska jag å sis på Brucan, skönt att ha lite att se fram emot det behövs..
 
aaaa akut kissnödig....
 
såja tillbaka.. lite för mycke info kanske jaja vem bryr sig=)
 
Barnen mår bra, växer så d knakar gör dom båda.. Millie blir 2 snart å Isak är så lång å fin så.
Kärleken till sambon består å fastän jag bråkar på han ibland♥Vi ska snart ut å vårda den lite iform av kryssning ska bli såå mys!
 
Nu ska jag kolla ullared å somna i soffan! M jobbar så han väcker väl mig när de e dags å förflytta sig. Hoppas Millie sover hela natten å, blev knappt nå sova alls natten som var.. håll tummarna ni å!
 
Puss o Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback