På djupt vatten!

Idag har jag typ varit inne hela dagen, vi har lekt ätit lekt sovit ätit lekt osv=) Fick besök av Åsa en stund oxå, snackade lite skit o lite 40 årsfest o så=) Shit alltså Åsa fyller 40! konstigt! hon ser ut som 25 fortfarande iaf=) 

 När pappa Mattias kom hem så åkte jag iväg, blev en snabbis till Lidl och handla en dörrmatta och tofflor o lite annat! Sen var de dags för dagens träningspass, Djupvattenträning! Det var jobbigt men rätt så kul! Skonsam träning iaf det är ju bra för oss halvskadade: D 

Sitter nu i soffan o väntar på att Revenge ska börja, min nya favoritserie! Sjukt sugen på godis till det å men får snällt vänta till imorgon! Då kommer lillgrisen♥hem igen efter varit borta tre dagar, känns dock som längre.

                                        

 Imorrn blir d inge tacomys, tänkte nog åka in till Storvik och kolla M:s match, derbymatch! Om han nu blir uttagen, alla vill visst va med i derbyt men han fick inte va med förra gången så han borde väl få va med nu! Tycker jag iaf! 

Fem minuter kvar nu så Hej då med er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback