Mycke Badhus nu..

Sitter på mitt favvoställe just nu.. ja i soffan dårå: )! Sjukt sugen på gotta men nej nej nej jag får inte! Gått upp 2,5kg över julen, inte alls bra!

 Nu har jag iaf börjat träna! Köpte pass/badkort i torsdags och var o simma första svängen i lördas, det var skönt, tog mig i kragen och simma lite på söndan oxå, Och idag har jag o syrran varit på Vattenstation, det var både jobbigt och kul! Tar dock i mer än jag orkar tror jag :D

 Alltså 3 dagar irad på badhuset, bra jobbat! Nästa sväng blir torsdag, då har vi bokat Djupvattenträning, vad nu d är?! Mycke bada blir det iaf=)


Helgen har gått snabbt som vanligt! Varit till valbo på söndan, slipat skrillerna åt junior där. Fikat på Ikea.

 I lördas var Isak o lekte med J i Gävle, det var roligt tyckte båda tror jag! Var första gången han var där! J är ju mest hos mamsen sin å d e rätt långt till Bomhus till pappa hans ju! 4 mil blir lixom 16 t/r det! Det kanske ni kunde räkna ut själva men nu slipper ni bra va? Så det blir väl inte så mycke resor dit men ibland så!! 

Sen har vi hyrt filmer, spelat tvspel ja inte jag dock har kollat bara, käkat en massa gotta som vanligt, käkat tacos o Myst med familjen helt enkelt♥! sånt man uppskattar så mycket numera när man blivit äldre!

Träffar dock mina vänner alldeles för sällan så lite mer sånt å tack!
  

Shit va trött jag är! sängen kanske..??? Gonatt på er iaf!

Kommentarer
Marie. säger:

Å härregud va mycket du har bloggat sen sist =D Sköj! Jaså träffar du dina vänner för sällan, hur kan det komma sig =) Å jag träffar min Anneli för sällan =/ Får ordna upp de där! Puss på dig ha en bra dag!

2012-01-17 | 10:15:16
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback