Ett till inlägg..

.. bjussar jag på! För er som inte orka läsa, såg att det blev lite långt o de e ju drygt o läsa långa inlägg så här kommer lite bilder istället:


           Dexter kör Millies bil!

 
                      
                                   

                         Soffamys på bågis!

                                                                               




                                                                                               Lekparken!!!
        

                                                  

                       Robyn o Isak myser!

       
                                                                                       Dexter med mamma sin!

  
             Julbordet

                                           Henkan o Sevve på nyår!
                          
Maarit o Mats i bussen! Hockey o Matkväll!


                                                                                            

      Jag och Millie på julafton
      

   
                     Isak i sin onefis:D                                             
                                                         

 
                              Tomten o Millie!



                            Jul hemma!
                             Tuckers!!!
 
                 Isak sätter på stjärnan på julgranen!



                   M o M nyår!

 

                                Jag o min älskling!♥



Kommentarer
Marie. säger:

Men shit! Snyggaste köket va! Gud va längesen det var jag träffade er nu känns det som, å va mycket roliga grejer ni haft för er! Nu ska ja dra på Spinnnning, whöjj! Pusss puss

2012-01-17 | 10:11:43
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback