Sjuk?

Börjar kanske bli sjukis.. Ont i halsen, snorig och allmänt hängig känner jag mig! Inte Bra.. Ska ju träna idag äre tänkt o sen äre ju tjejmiddag på lörda! Näe dålig planering om jag blir sjuk nu! 

            Kämpa emot!

Idag äre torsdag iaf, det är ju bra! Afropowerdans(kanske då), sen Revenge på femman, bästa serien ever just nu=) Sen äre freda imorrn ju, that means GODISkväll! Inge bra för min viktnedgång men är såå sjukt sugen bara!

Nä nu ska jag kolla vad M gör, får se om de blir en tripp till Valbo och köpa tandborste åt lillgrisen på Classe O idag! 99kr för en elis, de e väl billigt va=)

Håll tummarna att jag håller mig frisk!

KRAM

                                     

Kommentarer
Anette säger:

Revenge går på 3:an !!!!!! Eller kollar du på nåt annat revenge :)



Tack för den goa maten ida, puss på er!!!

2012-02-25 | 00:54:04
Anneli säger:

haha klart det går på trean=)

2012-02-28 | 15:15:37
Nettan säger:

Lite koll då ialla fall :)

2012-03-04 | 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback