Sommaren är över..

Eller har det varit sommar överhuvudtaget man kan ju undra faktiskt, tur man jobbat nästan hela sommarn.

Här kommer en sammanfattning vad jag haft för mig i sommar om nån undrat:

Jobbat tvåskift på tråden( sämsta skiftet ever )

Besökt gröna lund med familjen.( aquaria var vi på å men vette fan om det borde nämnas ganska kasst vill säga )

Bott på hotell

Åkt Birka Paradise

Roadtrippat till Göteborg med syrran! Och sommarens höjdpunkt: Bruce Springsteen, gryymt bra den gubbe

Shoppat på Nordstan timmar innan taket rasade in eller nåt, regnat rätt bra i sommar alltså.

Shoppat loss i Ullared, hyrde stuga på campingen där.

Varit på Furuvik ett par gånger( sista nu på lördag ) 

Ätit kräftor

Grillat sjukt mycke

Solat väldigt lite

Partat litegrann med kompisar

Bakfyllat lite

Myst på altanen, tacka vet jag inglasat denna sommar: ) 

Badat eller följt med till badet iaf!

Jobbat eller det sa jag va..
 
Nu äre iaf slut på sommaren men hösten/vintern har en del att erbjuda..

kortis med Majsan till Funkan: ) , ska bli såå najs.

80 tals fest 

Julgalan mä sevve o syrran

Planera tjejresa

förhoppningsvis en resa med familjen å<3

hemmamys med tända ljus<3med mina bästa! Isak, Millie och Mattias<3Älskar er!



 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback