Bakissönda!

Sitter ensam hemma och småkollar på ett gammalt avsnitt av bachlorette, att jag tittar på det är ju inte så ovanligt men att jag är helt ensam däremot! Mattias är på innebandymatch, Isak är hos mormor och morfar och Millie hos farmor och farfar!

Igår hade jag lite tjejfest här, det var jag, annso, syrran, anna N och Åsa, drack vin, öl (åsa drack cola och körde och anna n var nykter å)  och kollade gamla festarfilmer, sjukt roligt att man har sånt kvar! Det var från barrsätragatan(favvolägenheten) idre, anettes etta på skolgatan, torremolinos, benidorm! Skojsigt värre!

Idag hade jag tänkt sova länge med tanke på att man var helt barnfri och sömn e ju nåt som man inte får så mycke av nå mera=) Jag sov till 7.15, värsta sovmorgonen eller hur:D

Vaknade med lite huvudvärk, lite småbakis bara men ändå bakis, längesen inget jag saknar dock! kul med fest men bakissöndagar skippar jag helst...

M kom hem så de blev en lite paus i skrivandet, men nu har han åkt och hämtat lillhjärtat och Isak är på väg hem å! Ikväll blir tacomys, hanns inte med i fredas, var förövrigt inte mycke som hann göras av det som skrev i fredas:)

Trevlig sönda på er!

                                                
 soffhäng!

Kommentarer
Majsis säger:

Åååå va jag också hade velat va med på tjejfesten! Nu får du ta å ordna en till snart, helst då jag är hemma =)

2011-10-01 | 19:42:30
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback