Torsdag och lite sjukstuga..

Längesen sist måste jag säga.. hoppas mina typ fem läsare inte glömt mig: D 

Ikväll har jag en sambo som ligger i sängen redan, sjukis med feber och skit.. Själv är jag på bättringsvägen, känner mig fortfarande tung i skallen och är förkyld och lite ont i halsen men inge feber... 
Kidsen verkar ha klarat sig än så länge, hoppas de slipper..

Klockan är snart halv nio och jag ligger i soffan själv(resten sussar ju) o småkollar på Böda Sand och drömmer mig bort till sommaren, är ingen vintermänniska jag inte.. Gillar jul och pynta och mys med tända ljus men hatar kyla och för mycke snö! Än har dock inte vintern slagit till men för kallt för mig ändå burrr... En utlandsresa skulle sitta fint!

I helgen vankas det tjejmiddag(o fest), ska bli superkul.. sjukt längesen nu!! Men först mysfreda imorrn med familjen<3

Nu måste jag hänga lite tvätt..


kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback