Goooomoooron onsdag!

Sitter framför tvn o vakna med the voice ( standard numera ) , Millie leker på golvet pigg o glad trots alla uppvaknaden inatt.. Jag längtar tills vi ska ta en powernap snart! Lite gröt snart sen så sover vi allt ifrån 20 min till 1 timma hoppas på 2 =).. borde städa men orkar f-n inte! Vill oxå adventspynta men orkar inte får bli en annan dag, dock innan helgen för då är det ju annat på g..

Ha en underbar onsdag nu!

Bjuder här på en gammal bild från Malaga, varför vet jag inte men häftigt träd va? =)

!

Kommentarer
Anette säger:

Oh fin bild, nu blev jag sugen på att åka till Malaga :)

2011-12-01 | 09:28:36
Marie. säger:

Hihi supercoolt =)

2011-12-15 | 11:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback