< 3 veckor nu

Pust o stön... Kämpar på här jag! Mindre en 3 veckor kvar nu♥spännande men läskigt! Väskan är "nästan" packad iaf sängen ihopbyggd men obäddad, badrummet halvfärdigt, förlossningscd:n från syrran gjord men inte nedbränd ännu, kul dock ska det bli o höra när man ligger där o kämpar vad hon bränt ner för bra musik att föda till=) 

Kan väl iaf påstå att jag inte är riktigt redo kanske om det skulle bli idag, men nästan iaf=) känns lite lurigt just nu men kan ju vara falskt alarm..

Iaf när det e dags så kommer denna nog vara till (lite)hjälp:
 




Idag har jag haft besök av Åsa, vi fixa lite med bilder o musik och fikade Isak underbart goda neger eller oops chokladbollar heter de ju! I skäller på mig när jag säger negerbollar ju! Sitter kvar sen man själv var liten det där ju! Kommer nog alltid heta det för mig, menar ju inge illa med det ju! Gött e de iaf!

                  


På tal om Isak så vare träningsdag idag och på schemat stod det gymnastik, tror han tyckte det var ganska roligt men hoppade självklart över lite stationer, som var mindre roliga då! Men han kämpar på bra gobiten min o prövar det mesta, gillade t om fotbollen förra gången! Inför nästa vecka e han supertaggad tror jag, då blire kampsport!


<3Tänker Avsluta dagens blogg genom att skicka mina tankar till familjen och alla inblandande i den tragiska olyckan i Järbo!
Tårarna rinner när jag läser om det! <3♥♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback