En snabbis..

Passar på att blogga lite medans Isak har kompis här! Har lekt sen 11 dom, men nu ville de se lite film..så tänkte passa på och kanske lägga mig ner i soffan en stund o vila lite! Sovit dåligt inatt jag, ont hade jag..borde vara lite närmare dags nu iaf! Örsk int mera nu för tusan=)!

Passar på att säga Grattis till SAIK å som kammade hem SM-guldet iförrgår, var dock inte på plats på Studenternas i år men funka bra med soffan och trevligt sällskap å i form av Sevve o Henkan.. o Mattias då såklart. I var ute o lekte hela matchen han, noll intresserad! 

         


Har det rätt tungt nu jag så utfärdar härmed en önskelista(håller tummarna att nån kan ordna fyller ju faktiskt 
år snart...=) 

Önkselista just nu:  



* nedkomst snarast!(idag helst)
* smärtfri i rygg, bäcken mm
* 30kg minus på vågen (låter sjukt mycke men 22 är ju pga den lilla i magen ju+lite onyttigt ätande kanske)
resten ska ner ändå
* pengar(fick 441kr denna månad jippiiii)
*shopping utan smärta med massor av pengar!
*mys med hela familjen här hemma♥ (kommer efter nedkomst å förresten)
*färdigrustat hus!( bygglov, äntligen hemma och vad programmen nu  heter kan väl komma hit.. har dock inte anmält oss så då blire kanske värre=) eller om Mattias kunde få lite ledigt o bara jobba hemma istället funkar väl å=)

Finns nog massor av mer jag önskar men vi får börja realistiskt kanske=)))

Soffan i 20 minuter nu innan det är dags för träning för junior och skjutsa hem Niklas..

Hej svejs..


Kommentarer
Kattan säger:

Å nedkomst blev det snabbare än kvickt! haha...



Grattis!!!!!

Kraaaaaam

2011-03-24 | 15:42:48
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
anneli säger:

haha..



ja vissa önskningar gick in snabbt=)Nu väntar jag på resten=)



kraam på dig!

2011-04-06 | 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback