Nostalgi-onsdakväll..

Sitter i min ensamhet o lyssnar på arvingarna=) guuu så bra ... hjälper mig att slappna av iaf o tänka på annat, e ju lite spänd o nervös just nu!

Top 5 låtar:

* Sången till Jennifer(tankarna går till storgatan hemma hos anna X, underbart! vi var väl 16-17typ)
* Kung i stan
* Jeanie 
* Akta dig
* Ögon blå

Grymma låtar!




  Året var 1992.. Klart bästa skivan! vilka minnen..

Folkparken -93 i gävle o kramen av Lasseman, minns du den Anna, äh klart du gör: )..o spriten vi gömde i skogen hahaha vilka tider!

Oj va tiden går fort, 18 år sedan o det känns som igår idag! hihi!


Tillbaka till nutiden istället=)

Idag var vi till BM o kolla läget allt ser bara bra ut o lillhjärtat slår så fint<3
Men nufåre va dags ändå! 2 veckor kvar idag..önskar oss dock tidigare nedkomst o absolut inga förseningar tack! Tungt, ont och fruktansvärt nervös kan summeras hur jag känner nu(förväntansfull o förstås)! Längtar dock tills de e över så vi får börja njuta o bara va lyckliga♥.. Hoppas allt går bra å förstås!

Har idag också dammat fram vagnen så snälla mor får tvätta lite grejer till den: ).. Mor o far var här o hjälpte till o damma fram lite andra grejer i förrådet å! 'Tack så mycket!Nu har vi nog de mesta förberett tror jag.. dock ingen bilstol ännu! skall ju lånas av lilla Maja♥ som ska få ny men leveransen e lite försenad på den! får se om vi hinner, ska kolla med pappa mats o mamma maarit hur det går..

Även pappas saiktröja dammades fram till Syrran som ska dit på sönda! 

                                    HEJA SAIK!!  
                                                      

Nä nu säger vi Gokväll för jag börjar bli hungrig blir  tacopaj(från igår) o vemvetmest på tvn! Kocken e på brandövning därför jag äter rester ju=)
  


Kommentarer
Anette säger:

-93 då skulle jag ha varit med o egentligen, men då går man på dejt istället,det var ju onödigt av mig.

2011-03-18 | 17:18:57
anneli säger:

haha jasåru!det var dumt! Nästan lika dumt som Barbadoskvällen som du dansa/söp bort=)

2011-03-22 | 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback