Arbetslös igen..

Onsdagkväll, tittar på halvåtta hos mig o äter en kexchoklad! I har åkt till pappa sin och Mattias är o tränar så man är solokvist... men e ju inte helt ensam det är iaf full fart i magen å, där det sparkas hejvilt efter kexchokladen : )

Idag har jag spräckt 100kilosgränsen.. väger nu 102kg! låter helt sjukt knäppte kort på vågen
t om ..men undrar hur i helvete ska jag komma ner till 70kg sen??? hmm får ta det sen när det e dags för att ta tag i sånt...

                           fel våg här dock: D

Var hos BM idag alltså o allt såg bra ut♥ men inte fasen e jag nå mindre nervös för det inte! 4 veckor kvar nu..

Förresten så e jag arbetslös igen å(har kanske nämnt det redan).. känns inte så farligt faktiskt eftersom jag vet att jag blir mammaledig snart istället men rätt kasst ändå hade varit skönt att ha jobb att komma tillbaka till..

Idag har jag följt med goaste Petra o kollat på lägenheter! Hon har blivit vuxen o klok nog och äntligen bestämt sig för att flytta hem=).. Blev en 2:a på promenaden, en i precis Petras smak. Firades med en pizza på viking=)

Nu blire till o lyssna på lite musik a la melodifestivalen, fick den av min kära sambo idag ♥ Tack älskling!

                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback