Gomorron..

Millie sover sött o jag småligger i soffan och surfar nätet, letar soffor o resor o facebookar o kikar runt bara.. Vill ha ny rumssoffa men M säger att jag inte får men jag vill ändå sådetså! Vill visserligen ha mycket annat å men får väl snällt vänta tills vi har råd! Båda bilarna är ju trasiga å: (  Har ju inte ens fått akassa pengar denna månad ännu o fp pengarna kommer väl inte i tid heller fast jag fick faktiskt positivt besked från fk idag så kanske kommer det igång i tid ändå.. Heja fk!

Nu börjar lillgumman vakna lite..eller hon ligger o bajsar i sömnen iaf=)

Idag har vi tack o lov inge läkarbesök eller nåt så blir bara hemmamysa för oss, kanske en promenix om kroppen orkar, har faktiskt fått 5 timmar sömn inatt allt som allt ju! Gravidkilorna måste ju bort.. -14kg på typ två veckor iaf men har långt kvar ska ju bort mer än bara dom e de tänkt.. 

Storebrorsan har åkt till skolan han, snälla mormor skjutsade eftersom biljäklarna inte funkar då.. 
Nu ska han vara hos pappa sin till månda, kommer sakna älsklingen våran såklart♥


Nä nu är det dags för lite blöjbyte sen ska Millie käka antar jag=)




 



 




Kommentarer
Anette säger:

Hörru var tror du att du ska resa nånstans då? :):)

O förresten vad vill du ha i present, önskar du inget får du skylla dig själv :)

2011-04-07 | 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback