Första gången..


Solen skiner idag igen i Lassas o det är rätt varmt o skönt ute! Hur härligt som helst=)

Idag har vi för första gången varit på öppna förskolan i vallhov(haha vilka minnen), Jag Millie och Isak följde med Fam Nordstrand/Törnkvist dit där  blev  det lite pingis, fika och sång. Myysigt!! Millie sov dock hela tiden vi var där♥ 

Sen blev det lite mat hos mor o far, helt oplanerat denna gång dock annars är ju jag där lite titt som tätt o snyltar=) 

Åkte sen in till MediaMarkt och köpte spelet som Junior o jag sparat pengar till. Super mario sports Mix!! Han hann spela en liten sväng när vi kom hem,  åkte nyss iväg till pappa sin ju.. men kommer på torsdag igen♥ Nu är det bara jag o Millie hemma o hon sover igen, sovit mycket idag, anar mindre sömn till natten då hmm..
                                                  

                                
          

Ska iväg igen när M kommer hem o hämta möbler i gävle till altanen, helt underbart att ha altan ju! så den måste ju utsmyckas med lite nya möbler, skulle dock behöva en riktig makeover altanen å men det får vänta, finns en heeeeel del annat o fixa först!

Nä det får va allt bloggande för idag! Tjingeling..

 Lilla syster sussar dock än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback