Dyngkåt...

Solen skiner in genom persiennerna och här sitter jag... letar jobb, facebookar och googlar allt vad jag nu skulle vilja veta just nu! Gör nåt vettigt Anneli istället!! Jo söka jobb e ju bra men den biten är jag klar med idag iaf! Tränat har jag gjort redan, blev en snabb sväng i morse efter jag lämnat junior på dagis!

Isak har lekdag med Pappa sin idag så jag e fri att göra vad jag vill.. ska nog städa tror jag iaf: / Senare blire mat på MAX med syster sen ska vi kolla på komedi " Dyngkåt och hur helig som helst" Bra titel tycker jag!! Det ska bli skoj! 

           
Gå till full bildstorlek                    Gå till full bildstorlek
              

Isak lekte med en ny kompis igår Sebastian, bor i grannhuset och är sju år! Kul att han får nya kompisar: )

Ätit lunchlåda ida, det gick väl bra men bortskämda jag e ju van med nylagad lunch på bågis!:) Imorrn har jag bokat in lunch med Majsan på stan! Myys! ♥

Har i Robyn i famnen just nu så jag blir nog kvar här en stund till ...

Jag längter efter Mattias extra mycke just nu! ♥

Ut i solen nu istället kom igen!!


Kommentarer
Marran. säger:

Men du "Dyngkåt", har dom gjort film av den?

2010-03-09 | 15:47:36
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Anneli säger:

nää..det var på konserthuset!: )

2010-03-10 | 10:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback