sömnig..

 Sitter just nu  i soffan och kollar när M:s TB förlorar mot Colorado på ps3 då! Sjukt spännande ; P och bloggar lite samtidigt trots att jag är hur trött som helst jag hör tom hur sängen skriker "kom och kryp ner nurå anneli vet du vill ju" men jag tänker blogga lite först jag! tänker lixom på mina tre-fyra läsare jag=)

Blev träning med Åsa idag, börjar faktiskt känna träningsvärken smyga på redan nu så då har vi väl kört på rätt bra tror jag.. Sen tog vi en lunch på nya cafet på köpmangatan, minns inte vad det heter men gott var det iaf. Blev en bakad potatis med kycklingröra den här gången MUMS säger jag bara...

                                                   



Efter lunchen åkte jag förbi statoil och hämta "zumba" dvd:erna jag köpt på tradera. Nu jäklar ska det dansas!!:) Inte hunnit prova än men snart så..  Sen var det dags att hämta junior på dagis där fick vi med oss Loke hem en stund å! Roligt :) Efter Loke åkt hem hann jag o Isak spela lite Wii å innan jag skulle iväg! Ja vi köpte wii då för några dagar sen, jag tänkte vi har ju så lite tvspel här hemma; D haha Men wii e jäkla kul faktiskt och för hela familjen dessutom!!   
 
                


Oj nu står det lika i matchen, här går det undan=) Eller det var kanske en ny match haha vad vet jag..

Var sen ut med tjejerna från gamla jobbet, jättetrevlig kväll på livingroom men maten kan jag säga var ju inte alls lika god som på Charlys!
Nä nu blir det sängen
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback