Härliga helg!

Då var helgen över igen: ( har varit en bra helg iaf=)

Fredag var jag och Isak o lekte hos en ny kompis: Samuel, började inte så bra men sen så flöt det på: )! Sen blev det ett besök i Valbo för att köpa present åt Ida, hon hade kalas i lördas! Sen blev det mysfreda för mig o Isak bara Mattias var på fest han! Vi hade mysigt ändå vi!

                   !
blev en Barbiebrud till Ida: )



Lördag vakna vi (jag o Isak) runt halv nio, M sov en stund till han undra varför;P Blev frukostmys framför tvn och barnteve! Till lunch blev det Mcdonken med ansiktsmålning innan det var dags för kalas hos Ida som fyllde 6:) Mattias o jag släppte av han där o åkte hem för att M skulle så snällt göra slingor på mig igen, blev inte så bra fortfarande inte bra färg men får duga! M var duktig på slingor iaf :)  Senare åkte jag o I till Ärtvägen för där skulle det bli tjejmiddag på kvällen! I lekte med Stella, Hjalmar o Teo o Nora=) han skulle bara följa med en snabbis men sen så ville han inte ens åka hem, M fick hämta han kl 21 iaf! 


Åt jättego mat och kollade Mello:) det var jag, syster, Annax, AnnaN , Isabel och Marie och MarieL! Tack för en trevlig kväll , sen ville jag gå ut men ingen som skulle det ju, gjorde ett sista minuten försök med Sandra o hon var ju sugen men jag var ute i senaste laget så det blev inge:( fick åka hem istället..

På söndagen var det dags för Simskola igen, I var jätteduktig:) Sen kom M och joina oss för lite badhuslek såå mysigt när alla tre e med♥ dock blir jag helt slut efter badhuset.. Efteråt hälsade vi på Mormor( min mormor då) och fikade lite:)

Vi avslutade söndagen i Storvik hos Maarit , Mats o Jennifer och Johanna: ) Bakade pizza och hade det trevligt, I och J lekte familj och åkte till Gran Canaria med sin bäbis=)

Sen hemma nattades I och jag o M kunde somna i soffan :)

Härliga helg♥

Nu en barnledig vecka, då ska det rustas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback