Städar..

Städar för fulla muggar! Badrummet-check, kök-check, vrum-check nu inne på sovrummet måste ta en paus började dock häromdagen men man ska inte stress städa heller=) I:s rum spar jag tills imorrn tror jag..

Fredaaa var det idag då, spelar lixom inte roll vilken dag det är längre men slipper gå in på ams o leta jobb två dagar nu iaf Skönt! Och det är andra som e ledig å! =)

Ikväll blir det  till o spela lite spel med vänner, lagomt för en fredakväll tycker jag, imorrn ut och käka på nya haket i Stan!! om inte vi blir bortbjudna till Larssons som det var tal om men nåt blir det iaf..

Igår simma jag med syster, hur skönt som helst faktiskt!! I dag blir nog träningsformen "hoppa lite hoprep" om tiden räcker till när jag städat klart!! men städning e ju faktiskt träning det å: )

Gå till full bildstorlekl



Nu ska jag återgå till min härliga städning!! =)
Gå till full bildstorlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback