Sportlov..

Isak ligger o sussar eller ligger i sängen iaf, inte riktigt somnat än hör jag! M e på träning o jag kollar Tv400 med massa ungdomsserier i nytappning som 90210 , Melrose Place.. inte lika bra som förut men ändå! samtidigt som jag skriver lite sit på bloggen! : )

           
                        

Tagit ledigt från dagis ti /ons så man kan säga att vi har Sportlov förutom torsdag då! Inga direkta planer i veckan än men ska till tandläkarn med junior imorrn och kolla på "köttätartanden" som han kallar den! Vad han inte vet är att den kanske ska dras ur de ska bestämma det vid kollen då! Hoppas det går bra..

Sen ska vi besöka Marie L med barn! Alltid nåt som kommit emellan när vi ska ses men nu verkar det bli av: ) Roligt för Isak att leka med August! Mysigt att träffa lilla bäbisen igen som verkar ha det lite kämpigt just nu, stackars liten!

I helgen skulle  vi på bio o käka  i Gävle, blev inte riktigt som vi tänkt oss.. turligt nog var vi sena pga brist i kommunikationen mellan mig o severin; ) så vi hann få veta om olyckan på riks80 och hann svänga av i valbo, men Syster och Daniel blev sittandes i bilkö nån timme stackrarna och missade därmed bion.. Vi kom 1 minut innan filmen börja så vi hann! Filmen var helt ok!
 blev det!!
Sen gick vi och leta ställe att äta på vilket inte var det lättaste en löningshelg i gävle så det slutade med ett besök på Napoleon i Sviken, helt ok mat där å!

 Blev en trevlig kväll trots allt! Kvällen avslutades med lite
 bronsmedalj för Andre Myhrer i slalom! Jävligt bra OS måste jag säga, igår tog Johan Olsson hem Sveriges sista medalj å! Brons i 5 milen! Men nu är det slut undra vad man ska hitta på då på kvällarna jo tv400 ikväll iaf=) imorrn premiär för Desperate Housewifes o Dating in the dark( låter som ett Anneliprogram)

                
                                 

Nu börjar MP ska först titta till min gobit! Gonatti..
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback