Hockeykväll..

                                                              

..med Mattias♥! Brynäs vs s Djurgården, står dock 3-1 i matcher åt Djurgårn så Brynäs måste  ju vinna för att få fortsätta spela kvartfinaler! Hockey e inte riktigt min grej men man sitter här iaf! Kom igen nu Brynäs vinn!!, jag vill ha en glad kille idag; )

Åsa o jag var på utbildningsmässa i Gävle idag, fanns en del som väckte mitt intresse men vet inte riktigt hur jag vill! Orkar jag plugga? vill man ha nya studielån? nä den kan jag svara direkt på det vill jag inte!! Men kan ju värt om man får jobb såklart! Får se ska fundera lite.

I har åkt till pappa sin över helgen så man blir barnledig i helgen då! Tråkigt såklart men ändå liiite skönt blir lixom bara oss själv att tänka på! Ikväll blire mys hemma bara o hockey då och imorrn ska M på 30 år fest och Jag ska till Sevve på lite ferre=) en hederlig Alba fest tror jag allt det blir: D Skoj sörru!!

Se hela bilden


 = Oslagbart

Blev Verona pizza ikväll o blev mätt så in i .. ja ni vet! Gött å, iaf ett tag sista biten skulle jag kunnat låtit bli men icke då den slank ner den å! Konstigt nog finns det plats kvar att trycka ner lite godis och chips å=)

Gokväll på er...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback