Helgen över..

.. vilket betyder stress stress stress! Uscha Det är jobbigt att vara arbetslös! Man ska leta på jobb att söka samtidigt är ju Isak hemma som man ska hitta på saker med! Dagis ti-tors blir lixom för lite för honom när det inte finns kompisar hemma att leka med!

       

På lördagen åkte vi till pulkabacken med mor far syster o Åsa! hur fint väder som helst! Grilla korv o åkte rockoracer =) blev ett par timmar där i Högbo! Sen åkte jag o junior hem o bytte om och åkte till Storvik för att kolla på Mattias match eller jag kolla iaf, Isak sprang omkring och jagade några tjejer han!

Sen blev det hyrfilm o tacos och "andra chansen"= )

 
    

Igår var vi på pingisturnering i Vallhov som Mattias o Anna hade ordnat! Det var skitskoj! Både Anna och Jag spöade min Mattias!! Tyvärr bryr sig inte han alls om att få pisk av en tjej: /  Bror-Inge spöade vi å han brydde sig nog en aning mer tror jag= ) Annas Mattias var ju omöjlig såklart 11-1 slutade min match mot honom.. men han spelar ju på riktigt han! Anna fick jag stryk av å, tungt det! : )kommer igen nästa turnering! Sen fick jag ju stryk av Tony och David å!  Emil var superduktig o var med oxå! Isak o Simone provade lite emellan matcherna dom! 

                               


Resten av söndagen  blev superlugn jag slöade i soffan medans Mattias och Isak o Sebastian(en grannekille) byggde snögrottor utanför! Isak har världens bästa bonuspappa: ) Efter nattning somnade jag o Mattias till "Catch me if you can" hihi..

Kommentarer
Marie. säger:

Vilken härlig, rolig helg ni verkar ha haft..lev på den i veckan så kanske det känns lite lättare =)Puss

2010-03-08 | 12:22:40
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback