Heja SAIK..

                                                              
 
Kollar sista bandysemi finalen med min sjuka älskling, går inte bra för honom nu inte ,motgångar hela tiden känns det som men vi har ju varann iaf♥ tur e väl det!

Hoppas Saik vinner nu då så det blir final på sönda! Finalen tänkte jag se trots jag inte varit på en enda match (förutom de som gått på tv då=) ) för dyrt för en stackars arbetslös Anneli: (  Om det nu blir nå blev just 0-1 till Bollnäs men 65 min kvar än så KÖR för fan KÖR!! Kom igen kom igen..

Börjat rusta hallen har vi eller nä nu ljuger jag, Mattias har börja skulle det ståt!! Jag plockade ut grejerna: ) men blev ju lite olyckligt stillestånd just nu : ( Iaf är det Mattias som målar i den här familjen o jag(med hjälp av åsa  å ibland) som tapetserar o nu var det ju målning som gällde i hallen, inte riktigt min grej jag skvätter lixom färg lite här o var=)

Efter träningen idag var jag med Åsa och valde ut lite Dinosaurietapeter till Isaks rum som e  vårat nästa projekt senare väntar vardagsrummet får bli en sak i taget ..

                                        
  Isaks favoriter=)

FAN de Går inte bra för Saik nu, missade en straff precis! Ge mig ett S A I K vad blir det... osv! kanske hjälper vi får se: )


Valbo blev det idag å kom hem med ny badrumsmatta a 12 kronor, silverbalsam, solbrillor och lite mat! Vadå silverbalsam tänker ni?? aha hon har gjort en misslyckad blekning igen, jajemen alldeles riktigt så är det! Blev ju lite gul orange vit blandning, lite silverbalsam på det kan ju inte skada: )


Nu fortsätter vi heja på SAIK fortfarande 0-1 skulle dock varit 1-1 var fasen inte offside jag lovar det ser jag solklart från min vinkel på tvn; D
 


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback