gomorron

gäsp..trött sitter jag framför tvn o bloggar! Sjukt trött på att va arbetslös nu.. Va fan ska jag göra?? 

Ilördas var det tjejpartaj hos x:et o sen blev det en sväng princan! Det var skojsigt, kändes dock igår! Usch vilken huvudvärk. Bakis första gången på 3 månader inget man saknar direkt!!

                                                     


                                                                                                                 

Shoppa gjorde vi i lördas å=) synd man inte väger lite mindre bara! får bli ett zumbapass snart idag o gym i morrn!!

Igår fick jag smaskig lyxbakismat, inte den vanliga bakispizzan den här gången utan blev Grillning på balkongen, men först fick jag förrätt och sen efterrätt=) såå jäkla gott! Tack kocken min du är bäst: )  
                                  
                                                        


Idag kommer junior hem igen! mys♥

nä nu kör vi lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback