Fredag och helg!!

Frukosttime framför bakugan då! Planerade gå till Seljan men nu vägrar han, vet inte vad jag ska göra! Får se om jag får med han om en stund!

Idag har vi inga planer alls, utelunch med mor o far bara! Önskar jag kunde åka till badhuset men tyvärr går det ju inte får bli en annan dag! Tyvärr e ju simskolan inställd på sönda pga Sportlovet! Skulle ju prova cykla i snön idag tyckte Isak, vilka ideer, får väl göra det då!! =)

                                    


Solen skiner iaf men anar att det är svinkallt ute Brrr...

                                                                              
  

Imorrn väntar Pulkabacken!! Och ikväll fredasmys med grabbarna mina!♥


Gårdagens inköp i valbo:

DVD luftslottet som sprängdes

  


  

Laptopväska till lmin nya present: ) 
Se hela bilden








Mp3 åt Mattias!

 


en extra bilstol till kompisarna: )

 
 

som sagt det går åt pengar när man e arbetslös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback