första träningen!

Igår gjorde jag första träningen på länge, kändes så skönt! Isak fick åka hem till August o leka ett par timmar igår igen medans jag passa på att träna: )
               
                                                             


Senare kom Ida och Linda på besök!!: ) Linda fick lära mig laga pannkakor, gick bra trots det var första gången i mitt liv! Ja jag vet jag är mamma och borde lärt mig för längesen, men nu ni blir det alltid riktiga pannkakor hos Casa Runsten! : ) Tack Linda!! Blev lek här hela dagen , så mysigt när det är full fart hela tiden!

Fick en liten överraskning igår å min kära mor och far! Den jag skriver på nu: ) tack så mycket före minilaptopen! Nu kan jag blogga när jag vill!! Ska iväg o köpa en väska till den snart hihi! 
 
     
                                                         

            
Hungrig börjar jag bli å, lunch på bågis väntar före valbo å! Ska bara kolla klart på "Våra bästa år" nu bara.. blir så irreterad på Belle, låt Shawn vara för f-n! han ska va med Mimi nu! Skulle inte bytt ut Belle så skulle man nog inte kännt så men nu är det som det är! Måste va fler än jag som känner så!!= )
  

                                                                            


Kommentarer
Nettan säger:

Nähä du, tycker han kan dumpa Mimmi jag, hon ljuger ju för han :(



Puss på dig :)



Bokar dyngkåt o hur helig som helst nu :)

2010-03-04 | 19:32:27
Anneli säger:

nä hon berättar inte sanningen bara!!! : ) Belle e för mesig för han iaf!!



Ah va bra att du bokat!! KUL=)

2010-03-05 | 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback