Shopping i dagarna två..

Mycke shopping nu.. Igår med Mattias(som slutade med fajitapita på Olles,grymt gott) och idag har jag precis shoppat loss med AnnaPanna! Man blir fasen trött av att shoppa. Dagens inköp blev..

* en klänning

* jeansshorts

* svarta shorts

* hårfärg

* fransk manikyr lack
                                                               
* deo och duschgrejs

* tshirts åt Emil och Isak! Emil fyller 8 på lörda, han får en sån och ett armband!

Rätt nöjd med mina inköp, dock mindre nöjd med min tomma plånbok! Måste börja jobba snart så man har råd..

Tackade dock nej till ett sommarjobb idag, kändes tungt trots att jag redan har ett sommarjobb! Man vet ju aldrig vad som är rätt i längden men tror jag valde rätt ändå!

Nu väntar lite städning fastän soffan längtar sååå efter mig så måste jag nog städa, lite av bombnedslag här nu igen .. avslutningsvis kommer här en dyster prognos inför helgen och trippen till stugan:

Lørdag 12. juni

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Kraftig regn 9 mm 10° Svak vind Svak vind, 2 m/s fra øst-nordøst 2 m/s
kl 8 Regn 5 mm Svak vind Svak vind, 3 m/s fra nord 3 m/s
kl 14 Regn 1,5 mm 14° Laber bris Laber bris, 7 m/s fra sørvest 7 m/s
kl 20 Kraftig regn 4,7 mm 11° Lett bris Lett bris, 4 m/s fra vest-sørvest 4 m/s

Søndag 13. juni

 

 VarselNedbørTemp.Vind
 neste 6 timerpå klokkeslettet
kl 2 Regn 3,1 mm 10° Laber bris Laber bris, 6 m/s fra vest-nordvest 6 m/s
kl 8 Regn 0,9 mm 11° Laber bris Laber bris, 7 m/s fra nordvest 7 m/s
kl 14 Regn 0,4 mm 16° Frisk bris Frisk bris, 8 m/s fra nord-nordvest 8 m/s
kl 20 Delvis skyet 0,1 mm 15° Svak vind


Men det positiva är att det blir mycke mys i stugan istället=)

Kommentarer
Kattan säger:

Shopaholic kallas det visst :)

2010-06-09 | 23:50:54
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marie. säger:

Vilken rolig shoppinglista! Jag vill också ha jeansshorts och fransk manikyr =0)

Va va de för jobb du tackade nej till då tro??

Rätt mysigt med regnväder! Ligger nere på soffan ja med tända ljus och mysfilt =)

Kram å puss på dig!

2010-06-11 | 12:23:40
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback