Regnig lördag i stugan..

                        

Sitter för mig själv uti i stugan, regnet öser ner.. rätt skönt faktiskt!! Kanske inte borde sitta vid datorn men e rätt skönt att ligga i soffan och slappa och skriva lite..

Förresten så e jag egentligen inte själv heller för Robyn, Alfonz och Sigge är ju här å men de ligger o sussar på altanen eller ute och leta råttor!: ) Ska kolla till dom snart om de vill in och äta lite kanske!




Mattias e och jobbar, hoppas affärerna går bra trots det dåliga vädret! Sen skulle han spela match å så jag blir ensam ett tag till! När jag vaknade idag och skulle fixa frukost så hade Mattias redan gjort mackor åt mig, han är för go ♥ men nu börjar det kurra till i magen igen så dags att fixa lite lunch nu!



Ikväll kommer Henkan och Sevve på lite grillning, supertrevligt! hoppas regnet slutar ösa ner bara!



                                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback