Det svider att bli blekt..

Söndakväll och jag sitter med blekmedel i skallen aj aj aj vad det svider, M har så snällt lagt i det åt mig hoppas bara  det blir bra då;) sen ska pärlblond i på det å så det inte blir helt platina..  Var på tiden jag färga utväxten börja likna en tigerkaka snart ju!!

Kollat på hus idag, faktiskt en hel del potential men för mycke att göra  just nu så det blir till att leta vidare..

Varit på shoppingtur till gävle och biltema, jula , citygross och blomserlandet , blev lite mat, blommor och pumpar och annat grejs.. I fick en tomatplanta, tror han tycker det blir spännade och sköta om den!

Helgen gick fort, för fort.. fredakväll åkte junior till pappa sin, vi gick på bio" Robin Hood " betyg 4 av mig så rätt bra faktiskt! och så blev det lite mat på Sombreros gött det å!

                               

                                                 


 Sen blev det lörda då var jag och M på grillkväll hos Maarit och co, alltid lika trevligt! Oj vad Maja växer: )  Hade dock ont i huvudet stor del av lördagen men gick över under kvällen iaf! Sen var det plötsligt sönda igen och I kom hem igen, det firades med tacos och film!

Nu sussar gobiten.. kom hem åksjuk stackarn och spydde i handfatet gjorde han å gobiten våran men sen var han pigg igen: )

Nu får det va klart nångång håret.. imorrn väntar badhuset för mig och Isak=)


Natti


                            

Va tror ni blire bra eller! snart dags för nästa färg...


Kommentarer
Kattan säger:

Det blir find dä, serru! :)



Kram

2010-06-21 | 12:23:20
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marran säger:

Klart det blir bra!! Min egen lilla tigerkaka!

2010-06-22 | 21:02:24
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback