Sommarlov??

                                                           

Verkar lite som bloggen min tagit sommarlov, kan mycke väl vara så:) men lite inlägg kommer det väl ibland kanske!

Nu är det helg iaf har ju jobbat först jobbveckan, tungt men såå skönt att jobba igen! Blir en svettig sommar nere på tråd iår förutspår jag!

Firat midsommar har vi å först i Bovik med egengjord stång så fin så!!: ) Sedan i långviken hos Kim och Johanna , trevligt, med lekar och dans runt stången men så sjukt med mygg bara:/ M-dagen blev det fest i Näs, åsså jäkligt kul cyklade vidare till parken och avslutade där med dans med Majsan :) om jag minns rätt:D


                                                                      



Ikväll vet jag inte vad som händer men nåt kul hoppas jag!! Ska ju bli kanonväder hela helgen sägs det men tar inte ut nåt i förskott .. vi får se men ser onekligen bra ut!!: ) Blir bada i storvik i morrn och säkert sönda nån annanstans kanske hinner med Ockelbomarknaden å!! finns att göra i helgen iaf!!


Kram och trevlig sommar o semester för er som har!!

   


Kommentarer
Kattan säger:

Tack detsamma vännen! Kraaaaaaaaaaaaaaam

2010-07-02 | 20:32:17
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback