veckorna går..

Började tisdagen med ett träningspass med Åsa, det var skönt! Garanterad träningsvärk imorrn då vet man att vi kört på bra: )

                           


Schlagerhelgen/dagarna är över nu för Sandviken! Men det var roligt så länge det varade, så härligt när stan vaknar till liv! Jag har dock inte varit ute på så mycket men blev en sväng och kolla in tältet i torsdas me syster sen var vi ju på genrepet på lördagen, det var skoj kanske inte lika skoj som på riktiga men ändå! Senare på lördagen var det ju dags för Schlagertjejmiddag hos mig:) Den blev lyckad men en och annan överrasking; ) Alla tyckte maten var god, skönt det! Det blev:

Förrätt:  Schlagerröra på toast( kräftstjärtsröra )
Varmrätt: fläskfile med nå go sambalsåsgrejs och potatisklyftor
efterrätt: passionsfruktspannacotta med hallon


              


Blev faktiskt riktigt gott trots det var jag som lagade: D Vissa trodde det var Mattias som lagat men så var det ju inte, fick dock lite tips iaf: )

Söndagen gick i kärlekens tecken♥ var ju Alla ♥♥ dag ju: ) Jag och Mattias gick ut och åt på Church Street sen blev det bio "ValentinesDay" såklart! Lite smörfilm men den var bra tyckte jag! Blev en riktigt mysig kväll kan jag påstå! mera sånt: )   
 
                                     
 rosor jag fick av M: )    

 från syster min: )

Idag kommer Petra på besök, hon ska försöka spöa mig i bowling får se hur det blir med den saken! återkommer: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback