tröttis..

Igår fyllde Åsa år GRATTIS!! Var dit och fikade och provade lite nintende wii, precis när jag ska kasta mitt första kast så ringer telefonen, VAFAN utbrister jag kan ju inte ringa nu heller, men jag svarade och tur var väl det, berättar dock mer nästa vecka! = )

                        
Gå till full bildstorlek

Senare var jag hembjuden till Linda och hennes brorsa för lite Tacos, Mums va gott! Ann och Annika var där å! blev lite tjatter såklart och så kommer man in på jobbprat så är det som jag aldrig slutat OJ vad jag saknar dom! 


               
Gå till full bildstorlek

Sen var resten av kvällen tillägnad OS! Vilket inte slutade så jäkla bra igår dock! Tur bara att Anja står på bena och lever, fy fan sån krasch hon gjorde! Sprinten glömmer vi och lika damhockeyn(hade ju heller inga förväntningar att man skulle slå Kanada dock men 13-1 lixom lite väl va)  men hockeygrabbarna i natt gick det ju bra för! och likaså curlingen: ) Nu kör vi idag igen!!! Heja Sverige!!


          
Gå till full bildstorlek                  Gå till full bildstorlek

Fy fan allt känns bra idag, är rätt stolt över mig själv idag! Det får bära eller brista men det känns bra!

KRAAAM på er!

Kommentarer
Kattan säger:

Saknar dig också! Jättemycket!

Kramar i massor ♥♥

2010-02-24 | 11:35:06
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback