Sjuka?

Blir nog inge radhus den här gången heller! Vi går inte högre.. men vi hittar nog nå annat till slut! Börjar planera lite rust och sånt här i lägenheten istället nu!

Igår var Åsa och Stina på snabbvisit, trevligt med sällskap när man bara sitter hemma och glor i taket! Fast verkar ju rätt farligt att hälsa på mig tydligen, fick höra att Åsa stod på alla fyra två gånger, först utanför Statoil och sen vid Monroes både hit och hem alltså! haha stackarn! Ta det försiktigt nästa gång hörru! =)

BusStina: )


Tränade med Marie L gjorde jag å, tyckte vi körde hårt jag men ingen träningsvärk idag inte...Idag blev det en liten promenad bara istället, träning imorrn igen!!! Hann med en sväng till Valbo med Mor oxå, min bortskämda son fick en Ben10 klocka och Rocko (en sån där man åker i pulkabacken med då ) men det är ju ändå alla hjärtans dag i helgen så det är ok! : )


         
Gå till full bildstorlek                                                           Gå till full bildstorlek

Fick oväntat hem min pojkvän nyss å, ♥ stackarn ligger nu nedbäddad.. febrig och ont i magen! Hoppas det är snabbt övergående, för jag vägrar få nåt! Har ju så mycket inplanerat de här dagarna! Isak ska leka i Storvik med Johanna i morrn och med August i Vallhov på fredag! Sen e det ju Schlager och tjejmiddag på lördag och Alla hjärtans dag på söndag! Inte riktigt läge att vara sjuka då heller! Så det blir vi inte heller jag lovar!



                                                
Gå till full bildstorlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback