Påskveckan!

Gomorron!! Solen skiner och det är april, dock ej så varmt! Nyss tagit en promenix efter lämnat junior på dagis, skönt var det iaf!

Kanske ni har märkt jag tagit lite påsklov från bloggen, inte så värst många som följer bloggen men ändå...
Det har varit fester, kalas, kryssning och massa lek på schemat så har väl inte hunnit med helt enkelt!

Slänger in lite bilder från veckan istället...

       
 Åland                Marie busar nånstans på båten 


                                        Drink på puben

            Drink på puben   Isak på Nils kalas!


                                                  
 Rådjur i skogen

          Eddie o Douglas


Kommentarer
Ansan säger:

Jodu, stumpan, jag har allt undrat jag, vart du tagit vägen!

Men nu ser jag ju, roligt har du haft! Fina bilder!

Kram =0)

2010-04-06 | 15:39:15
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback