Utkast: April 28, 2010

Men vilken skräll jag bloggar idag igen=)

Idag har jag strulat lite med a-kassan eller dom som strulat med mig snarare, tror det löste sig till slut iaf!!

Sen blev det lite lunch på bågis som vanligt å!! Lax och Potäter stod det på menyn! Tack mor och far!

Sen hämta jag junior på dagis och sen kom August på besök!:)  

Nu har vi nyss kommit in från lekparken o snart e det dags och laga till lite midda, tror vi slår på stort och äter fiskpinnar idag: D 
Se hela bilden
                                               
                                         






Sen lite zumba, tror jag måste träna bort träningsvärken Majsan ordna åt mig på gymmet; ) 

                                   


           
 Nä ni gissa rätt det e inte min mage! Min e aningen slappare dårå=)


Kommentarer
Anette säger:

Hmm, du kunde ju ha kört lite hårdare med zumban tycker jag då :)

2010-04-28 | 20:55:21
Marran. säger:

Men var har du fått tag i den bilden på min mage??

Gu va gott mä lax! Smart blir man å =)

2010-04-30 | 12:09:45
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback