Sälenweekend blev det visst!!

Oj vad dagarna bara springer iväg..

Förra veckan blev det kalas på torsdagen, mycket fika och fina presenter från vänner och familj, tack så mycket allihopa!

På fredagen bar det iväg till sälen där Majsan , Jessica Z och Emma hade hyrt stuga över helgen! Hade egentligen inte råd att åka men va fan jag behövde komma iväg så satte mig i bilen och sjöng mig igenom de där 3.5 timmarna det tog så det gick hur bra som helst att åka själv! Trots att jag(gps:en) missa järnvägen; D

Blev vin och en massa prat på kvällen, sen utgång på HC , nåt bra men dyrt ställe!! Rolig kväll blev det: )  Lördagen var vi uppe rätt tidigt för brudarna skulle åka lite bräda, medans jag solade i backen skönt det!! : ) efter gled vi ner på afterskin som inte hade kommit igång riktigt då men det var härligt ändå!

Lördakväll var väl meningen utgång men blev kvar hemma i stugan med kortspel och ett och annat skrattanfall=)

Sönda var molnig så jag och Emma åkte hemåt medans de M och J tog några åk till dom! Trevlig och Rolig helg! 

                                         
  

Månda kom junior hem igen efter en helg hos pappsen sin! Nu 2 härliga veckor hos oss!! Måndan var solig och härlig med massor av barn i lekparken, grannarna Isak och Axel, Joline och Adrian och nån mer var där! Mysigt!! Sen hem och laga lite köttbullar tills M kom hem!

Idag när I var på dagis åkte jag och mamma och pappa till Jula, Biltema och Citygross de behövde lite bärhjälp, pappa går ju på kryckor stackarn! Sen bjöd de på lunch på ATA eller APP menar jag=) Sen tog jag och Isak en myskväll bara med lite film våfflor o glass:) Skönt det ibland å! Imorgon kommer August på besök!!
 
                       
                                  

Nu börjar sista säsongen av Ugly Betty strax, sen Desperata hemmafruar=TV kväll!!=)



Kommentarer
Kattan säger:

Åh, vilka härliga bilder från fjällen, myyyysigt!

Kram

2010-04-28 | 15:40:08
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback