Söndag igen!

Varit iväg på fotboll i gävle nyss härligt väder o bra fotboll, dock e jag lite frussen nu, sitter i soffan med morronrock o filt och junior sitter tätt intill och spelar mario kart myys iaf:)  

            vinst med 1-0 mot Aik!!

Helgen har bjudit på en hel del: kalas på trebekohallen, Isaks dagiskompis Anton som bjöd! Zumbadans! En sväng till valbo med syster! Tvspel med Henkan o Sevve!! Promenad med Marie o Elise så jag fått skavsår! Ont men trevligt sällskap dock! Badhuset ggr 2! Mattias o Peter med kidsen igår och jag idag, var ju simskola idag! Film o godis o säkert lite till jag missat: ) Och nu myser vi i soffan o väntar på att maten som älsklingen lagar ska bli klar!

OJ nu ropar M att de e mat!

Ha en mysig sönda! höres nästa vecka om ni vill!


                                        
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback