Bloggsvacka?

Tror jag har lite bloggsvacka eller nåt blir iaf inte så ofta jag uppdaterar nuförtiden.

Barnlediga veckan har jag som planerat städat, tvättat (en del iaf) Gått på Bio och ätit mat med Jessica i Gävle. En klassiker för oss " fajita pita " från Olles, gott men ändå inte riktigt i klass med maten på Gurras och Malin och Malins tid i Sviken heller. Sen blev det "The Bounty hunter" på filmstaden, riktigt trevlig kväll! Hunnit tränat lite, zumbat, promenarat mm.. Så hann med lite ändå tycker jag! 

            
                                              +++ medelbetyg

Igår blev det filmkväll och grillning med Maarit och Mats, jättetrevligt förutom valet av film av grabbarna nästa gång blir det Maarit och Jag som åker=) Hoppas det tittar ut en liten bäbis på månda nu då Maarit!!

                                       
 Kvällens filmflopp!

Idag har jag zumbat, sen kom Sevve förbi och vi tog en långpromenad, skönt som helst! Kikade in på J nytapetserade kök, fint blev det! Duktigt J och I !! Nyss ätit bakad potatis med kräftstjärtsröra som älsklingen fixade Hur smaskigt som helst! Nu e det soffan som gäller M zappar runt lite och jag bloggar och kolla resor o sånt men ska nog lägga ifrån mig datan och bara mysa resten av kvällen eller fasen maskinen e klar hör jag så hänga lite tvätt står på tur först.

Trevlig söndakväll på er



Kommentarer
Kattan säger:

Var filmen bra? Jag gillar Gerard Butler ;)



Ha en bra dag stumpan! Kram

2010-04-19 | 08:47:34
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anneli säger:

Ganska bra iaf!!: ) kraaam på dig

2010-04-19 | 16:57:40
Anonym säger:

Ja verkligen bloggsvacka! Kom igen nu!

2010-04-21 | 14:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback