Barnledig vecka..

..Ja å då är det ju tänkt man ska göra saker man inte hinner med annars då som att storstäda, tvätta och träna mera, träffa vänner, rusta osv.. undra om jag hinner med nåt iaf, jag som har så mycket att göra när jag går hemma o dräller: (

Igår blev det en härlig promenix i vårvädret med min bättre hälft sen körde jag lite zumba medans han laga maten: ) måste få igång fettförbränningen är såå jäkla trött på vågen som visar fel siffror, kan det va fel på vågen tro? I wish! Nä du om det vore så väl!

I sommar blir det sommarjobb,i 6 veckor bara vill men ändå inte om det är någon som förstår, jag vill ju oxå va ledig när andra är ledig och ledig för att kunna göra sommarsaker som att åka på semester med sonen min och M såklart men han e ju inte ledig då heller! OGILLA! Usch vad livet är orättvist! Jag vill inte va ledig nu! Ledig e jag ju inte egentligen heller men ni fattar..

                                                             


Solen skiner idag å=)   underbart!             
                                            

Kommentarer
Kattan säger:

Jadu Anneli, jag fattar precis vad du menar! :(

Så orättvist är det att vara arbetslös!

Kram

2010-04-15 | 11:25:22
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback