sjukdomar i växeln..

Gomorron på er!!

Idag kommer bli en jobbig dag på jobbet gissar jag , vi har 3 ordinarie sjuka och en på semester och chefen på tjänsteresa, kan det bli bättre!! haha tror inte detta hade hänt om vi hade varit  5 från början som vi ska!!! så det så!!  Så idag blire Jag , Camilla och Sussi , en del av gamla rävarna alltså!! Kommer få jobba arselet av oss!! Passar på att skriva lite nu på morronkvisten medans det är hyffsat lugnt, kommer väl igång snart skulle jag tro.
Hoppas Ann e frisk tills imorrn iaf! Chatta blev sjuk idag så hon kommer nog inte denna vecka! O Annika e sjukskriven. Och Linda semestrar i Kroatien! hon var smart iaf och valde rätt vecka för att slippa kaoset haha !!
                       
                          
 Man kan ju bara hoppas det inte e svininfluensan som slagit till!!


Idag fyller morbror år får passa på att gratulera här!! 
                                           
                  


Nu hinns det inte nog med nå mera skriva skulle jag tro!!!


Kommentarer
Ann säger:

Ojojoj, håll i hatten! Drick mkt vatten o stressa INTE!! Kram

2009-09-23 | 12:01:46
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Catharina säger:

Jag tycker verkligen synd om er :-(



Nu ska jag iväg till doktorn, har så JÄVLA ont i huvudet!! :-(

2009-09-24 | 08:33:34
Bloggadress: http://fidelisadurnam.blogspot.com/
Anneli säger:

Ja det blev en dryg dag!!! : (

Krya på er nu brudar!! saknar ER!!

kram!!

2009-09-25 | 10:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback