ny vecka..

..utan jobb! sitter och väntar vid datan på att hämta junior på dagis! Man gör lixom inge vettigt heller när han e där! Bara sitter o jäser.. ska nog lägga mig en sväng och titta på " våra bästa år"  innan det e dags för lunch hos mamsen och pappsen!

Igår tränade jag och Majsan.. inte så ont idag än men det kommer väl! hon kör hårt med mig gumman=)

I helgen blev man lite full, hade lite minifest här, jag Tette och Marie L, tjejsnack och lite buzz och singstar blev det! Johan och Mattias var här en stund men åkte till Mulles för lite krubb och öl! Möttes upp lite senare på Prinsan.. Marie glömde telefon och div. grejer hos mig och jag glömde leg och visakort hemma= ) såå lite fulla var vi nog allt! Sussi och Syster och pene dök upp å! Det var en riktigt trevlig kväll med underhållinig av "Saraband" härligt!! hon e så duktig!

Söndagen låg jag mest hela dagen, blev en sväng till jysk för att köpa ny bäddmadrass till I som jag lovat han och förbi Marie med hennes kvarglömda grejer; ) Sen en efterlängtad pizza från monroes! gött det!

Sen tv:n och mys med Mattias i soffan reste av kvällen!!

Idag e det tisda och idag ska vi leka med Ida ser det ut som! : )

nu e fan våra bästa slut snart måste skynda...

kram

Kommentarer
M. säger:

Bra att det känns lite, det brukar ju va som värst andra dan =)

Jag har lite ont faktiskt, pattarna och insidan av låren! Så Mattias blir nog utan idag ;0)

Hälig myskväll ni ska ha då!! Får nog bli en sån för mig å! Puss å Myskram

2009-11-03 | 15:09:51
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/
Nettan säger:

Anneli hur drunk var du egentligen, Daniel var inte alls med bara jag o Suze :)

2009-11-04 | 09:05:12
a säger:

haha det lät bra när jag skrev det iaf!! nä han var ju inte med faktiskt=)



marie: hehe, ja inga konstiga varianter iaf!!:D

2009-11-04 | 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback