nära helg nu...

känns såå skönt å, har ju jobbat i veckan så det känns extra skönt med helg! Imorrn tänkte jag kanske att vi skulle ta och gå på lite bio " upp " om Isak vill då! Lördagen tror jag blir badhuset.. iaf för mig och Isak, M e ju lite småsjuk så vi får se men I vill ju helst att han e med: ) är ju inte lika roligt med mamma, för hon vågar ju inte åke rutchen ju....

 
 en sekvens från filmen " upp "


Igår blev det dans med Jenny igen, " dance for fun "  jäkla skojigt!! och jobbigt den här gången å blev alldeles illröd i fejjan faktiskt! såå skönt! men tyvärr blire väl inge mera kostar för mycke 90 riksdaler i veckan e lite väl tycker jag för en stackare arbetslös tjej som jag! GE MIG JOBB!!! snällarå..

Nu ska jag hem och börja mystorsdag med min härliga familj!










Kommentarer
M säger:

Härligt med mys torsdag längtar nu!!Puss

2009-11-12 | 16:35:56
M säger:

Härligt med mys torsdag tycker jag!!pusssss

2009-11-12 | 16:38:16
M säger:

hoppsan nu skrev jag 2 ggr men det är bara för att det är så härligt:)

2009-11-12 | 16:39:56
a säger:

hihi gullig du!!: ) pusss

2009-11-16 | 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback