joråsåatt verkar vara en bra rubrik va!!= )

Då var helgen slut och måndagen här igen! Blev varken upp eller badhuset i helgen men tog en tripp till leklandet istället , det var skoj tyckte I : ) Sen blev det en resa till Sthlm och hälsade på M:s bror fru och barn tillsammans med M:s föräldrar! Åt en massa gosaker som Kristina hade bakat och god mat för den delen å. Isak och Alexander lekte med dinosar dom såklart!

Idag har vi gjort en besök på Seljansborg, Malin och Alicia var där och Hanna och hennes Pappa som jag inte vet vad heter men de var där iaf! Vi fika och lekte och prata! Malin ska på lite dejt imorrn spännande; )

Senare lite lunch på bågis och ett stopp på Lidl för att handla.. SKIT affär! Isak var hur kissnödig som helst men "nää vi har ingen kundtoalett" idioter! Vi ställde oss och kissa PÅ affären istället! fanns ju inga buskar där heller! Skäms på er som inte låter små barn låna toa när det verkligen behövs!!! Tänkte sätta in en bild på Lidl men det kan ju uppfattas som bra reklam! Dit åker jag inte igen!!!

Nu har vi nyss dansat och sjungit till Smurfhits.. härligt! Dags dock för lite städning nu!! Ska rensa Isaks rum på gamla leksakar! Berättade för Isak om ev. flytt och han tog det bra tror jag iaf!! Tror han fatta vad jag mena!! : )
Så länge han mår bra så!!               


Ikväll blire träning igen med brudarna!! Vet inte om jag borde känner lite i halsen ändå och vill ju absolut inte bli sjuk till helgen..längtar nu!!

Städtime.. hej svejs!

Kommentarer
A säger:

Mysig helg låter det som! Träna lugnt! Kram /A

2009-11-16 | 19:36:22
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Marie. säger:

Haha, kissade ni PÅ affären!! Det är det nog många som skulle vilja göra =)

2009-11-21 | 11:44:00
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback