gott men man får ju ont i magen...

Igår hade jag ont i magen.. hmmm undra ifall det berodde på pepparkaksdegen, eller vad säger jag den åt jag väl ändå inte av ; ) mums så gott det är men som sagt man får ju rätt så ont i magen , gott tyckte Isak och Ida att det var å tydligen=) Emil hann med och smaka lite å , innan han och Linda blev hemskickade haha.. 


             Pepparkakor


Sen hade jag och älsklingen♥ lite diskutioner på kvällen om viktiga saker , men lär nog prata mera om det där såå svårt att bestämma det rätta beslutet! Mina tomtar jobbar övertid, skift osv.. hoppas de reder ut det snart=)

Just nu e Isak me mormor och morfar och matar fåglarna i Bovik, han bara älskar att¨åka dit !! De kommer nog snart , då har jag lovat spela lite guitar hero, sen vet jag inte vad vi ska hitta på önskar han hade mera kompisar i närheten! Men är glad för de han har!!♥

Ikväll blire lite dansträning med Jenny på parkbadet=) ska bli kul!!

Nu ska jag kolla igenom paketet jag fick idag igen hihi sjukt roligt att få kläder man beställt, stackars anette bara som inte får komma hit och prova!! Kanske svinsjuk?? vem vet? hoppas inte!!

 söt va?? 76:a e hon å bästa årgången ju!!=)

kram så länge


Kommentarer
Maja säger:

Åååå va gott med pepparkaksdeg!! Mycket godare än pepparkakor =)

Va är det för tomtar du pratar om? Dom på loftet eller nåra andra? =)

Jättesöt tröja till en jättesöt tjej =)

2009-11-04 | 16:56:58
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback