Godmorgon!

Hyffsad iaf! Trött som få, helgen kunde lätt få vara ett par dar till den här gången men tydligen bara och bita ihop och börja längta till helgen igen! Tur att Isak kommer hem idag: ) som jag längtat efter honom! Snart åker han till utlandat å .. kul men usch och fy vad jag kommer oroa mig och sakna han!!

En strand på Gran Canaria!


I lördas blev det lite partaj med Sandra och Jenny, och ja det blev kanske en eller två shots för mycket för man mådde ju inte hundra dagen efter heller! Men var ju roligt iaf på kvällen: )

Pallra mig upp på julskyltning iaf runt halv fem typ.. eller var Mattias som tvinga upp mig med all rätt oxå! Blev ett snabbesök på nya fiket som Oliver och hans tjej öppnat, jäkligt frächt iaf men nå fika klarade jag inte av dock, sen blev det en sväng ner i garaget  så man iaf hade gjort julskyltningen iår å: ) Sen blev det Pizza och tv resten av kvällen eller förresten hann med och städa lite å men pynta blir det idag efter träningen!!

 trevlig 1:a advent!!

Idag jobbar jag tidiga passet, skönt att komma hem i tid men tröttsamt på morron såklart! Ann e sjuk idag, såå tråkigt! hoppas hon kryar på sig snabbt!

Träna idag sen mys och pynt med Isak och Mattias om inte han har hunnit pyst iväg på träningen!

Ha en trevlig månda..

undra när snön kommer då?         
  e kanske på tiden!! 

                                                                                         

                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback