....

jo då har det ju några dag sen sist! Brukar bli lite avbrott i bloggandet mitt.. så har jag ju glömt vad som hänt sen sist!! Får väl ta det senaste eller nåt ...

Idag e jag på jobbet iaf! skönt att få lite jobb iaf.. e lite orolig hur det blir me julklappar när man inte tjänar nå pengar alls nästan! blir till att snåla ... tycker inte om att va utan pengar!! Och fickpengar till barca e det lite dåligt med å hoppas på lottovinst i helgen.. håller alla tummarna!!!=)

                                


Helgen då , jo då var vi på maskerad hos en kompis till Mattias! Jäkla bra ordnat måste jag säga med riktigt roliga lekar.. kvällen blev riktigt rolig men kanske lite kort för oss.. åkte hem redan runt halv två! Önskar jag hade bilden här på den bäst utklädda  , den var grym!! Jag och Mattias gick som ängel och djävul: )

mitt internet e såå segt så det funkar inte såå bra så lägger ner idag!!!

kram på er!








Kommentarer
Paprikan. säger:

Vill se bilder!!! =)

2009-11-13 | 18:51:16
Bloggadress: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback