Islandshästar..

Sitter just nu med huvudvärk och ont i nacken, visserligen inge ovanligt när det gäller mig, men kan ju idag faktiskt bero på att jag ramlat helt utan anledning ,foten ville liksom inte gå rakt utan vek sig.. och ner föll jag som en fura ont gjorde det å! Stackars mig,  och det är ju inte första gången heller...pinsamt värre! vågar inte gå förbi centralvakten längre då för det var där det hände och typ alla måste ju sett det..haha klumparsel!

Igår var min härliga son och red på islandshäst hos Sonny, det tyckte han verkligen om ,fick borsta och lära sig hur man ska bete sig med hästar.. och så red han å , det trodde jag inte han skulle våga men det gjorde han såå roligt att han tycker om nåt.. fotbollsskolan var ju ingen hit tyvärr.. men ska kämpa vidare med den å kanske släpper!

♥Firade 8 månader igår å hihi : ) längtar sååå till nästa helg !!!!

Imon e d dags för jobbfest, skojsigt det!! synd Ann banga bara : P
och på lördag 25-årsfest på Kharma... utklädningsparty dessutom , vettefan vad man ska klä ut sig till om det nu blir nå.. gobiten min är lite sjukis.. Mattias då menar jag!

Nu ska jag fortsätta leta Marie; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback