Tandläkarn..

...har jag besökt idag .. alltid lika trevligt öhhh not!! såå ont och dyrt är det ju att gå dit för fasen! Men nu är det gjort för iår iaf skönt det!!

Nu inväntar jag hemgång och ska upp på stan och inköpa blommor eller nåt med syrran åt mamsen som blir pensionär idag!! Guu så skönt för na att slippa Sandvik efter x antal år som hon jobbat där!! Pappa får vänta lite till han men snart så=)

I lördags bar det iväg till storstaden och den efterlängtade resan M ordnat: ) Tack såå mycket det var hur mysigt som helst ! Ovanligt bara när  killarna spana på M istället för mig bara på stället som vi var på ; )

Igår var det vårruset i gävle å... och vi ställde upp med lag: ) Tänkte inte springa en meter och bara gå men ack så fel jag hade blev liksom lite av en tävling mellan oss så blev en hel del jogga faktiskt! Stolt över att vi klara det så bra ändå eller hur Ann??=) Så jäkla duktiga vi!! Sen blev det picknick mysigt synd det var så kallt bara!!

Ikväll kommer gobiten hem å!! längtar efter I nu! han har varit i Sthlm och hälsa på kusinerna=)

Hej så länge !! PUSssss


Kommentarer
A säger:

2009-05-22 | 09:34:46
Ann säger:

Jaa, vi var jätteduktiga!!!;)Det måste vi fortsätta att vara, midsommar, du vet =)

Kram

2009-05-22 | 09:37:09
Bloggadress: http://trivs-i-brattfors.blogspot.com
Anneli säger:

hihi jag vet nu jävlar=)

2009-05-22 | 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback