röjning

Igår var det semifinal i eurovisionsshclagern.. och bidragen var väl en blandad kompott! Vissa var ok men andra var ju helt och hållet urkassa, vissa av de urkassa gick tom med vidare , hur vette fan!! Huvudsaken var ju att Sverige gick vidare iaf..hon var hur bra som helst! Lycka till på lörda nu då=) själv missar man ju finalen men jag tror inte det gör nåt den här gången kommer nog göra nåt såå mycke bättre!! Fast vad vet jag inte M vägrar släppa nå detaljer..hihi kul ska det bli iaf: )

Tidigare igår var syrran och hjälpte till och röjde ur min garderob..(tackar) slängde lite skit och bärde ner en hel del säckar till källarn! Bra för nu kan jag ju komma in där, det var längesen det gick :) är en hel del jobb kvar med mina kläder men är ju en början ...konstigt att man har så mycket kläder men aldrig nåt att ta på sig=)

Jobbar bara 3 dagar den här veckan, trist men alltid nåt! ... vill bli anställd nångång! blir såå less när jag vet det behövs och så händer det inget fan alltså!! 

10 min kvar nu! Badhuset idag med M= )

letar vidare å förresten!! svettigt nu börjar bli

puss och hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback