tisdag och ..

..Idag jobbar jag igen... tidiga passet! Trött  som få kan jag tillägga ... vissa andra får ju ligga kvar ändå till åtta och dra sig; )  Har varit en tuff helg fast det bara var en fest.. orkar liksom inte mer än så och knappt det heller nuförtiden!! Sandra fick behålla sin väska den här gången iaf; )

Igår blev det lite städa hemma .. känns skönt att ha det gjort!! kanske håller i sig ett par dagar iaf= ) Var ju ledig igår eller arbetslös ska jag väl säga om det ska vara korrekt... pratade med ams igår och redovisa vad som hänt sen sist och det var kanske för 3 veckor sen.. har ju inte hunnit hänt sååå jävla mycket då heller! Inte ett jobb av värde att söka men att jag jobbat 2 veckor i rad och jobbar 3 dagar den här veckan verkar inte ha nån betydelse alls .. fick hemskickat en massa skit deltids jobb att söka men klart jag söker om det är nå av värde då!! snälla ge mig nåt vettigt istället! Kul att åka till Borlänge på deltidsjobb öh näää !! tänk till lite va... har ett deltidsjobb här ju skulle nog inte kunna kombinera det så jättebra..

Idag hade jag tänkt prova spela lite innebandy men jag vågar fan inte sorry x:et kommer inte med idag heller!! .. måste träna mitt knä mer innan jag utsätter det för såna påfrestningar.. hade ju tänkt åka lite skidor å men vi får se!

Nu blir det lunch strax , har ju redan 11 idag ju...

Längtar till fredag jag; ) ♥♥

kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback